Pirmieji kliento nemokumo signalai

Pirmieji kliento nemokumo signalai

Skolų išieškojimas tapo tik aktualesnis.

Dėl ekonomikos sulėtėjimo ir vis augančių palūkanų daugelis įmonių patiria mokumo sunkumų, ko pasekoje sukeliama grandininė reakcija ⛓️, sudaromos problemos namų ūkiams, kuriems sudėtinga vykdyti savo finansines pareigas.

Jeigu anksčiau kliento 3–4 mėn. uždelsimas buvo laikomas saugiu, tai šiuo metu 4 mėn. vėlavimas gali baigtis bankrotu. Taigi, matant pirmuosius nemokumo signalus, patartina pradėti skolų išieškojimo procesą.

Reikėtų sunerimti, kai į raginimus susimokėti gaunate tokius atsakymus:
🔹mokėjimus darome tik kartą per savaitę
🔸negavome sąskaitos
🔹buhalterijos darbuotojai serga ar atostogauja, vadovas išvykęs kelioms sav.
🔸prašome iš naujo atsiųsti sutartį ir darbų aktus
🔹darome pavedimą, bet jis kažkodėl nepavyksta ir t. t.

Efektyvus skolų išieškojimas gali padėti bendrovėms išvengti nuostolių bei išlaikyti stabilumą. Kai kurie skolininkai teikia prieštaravimus į raginimus susimokėti, todėl svarbu tinkamai pasiruošti ir parengti visą dokumentaciją, kad išieškojimo būtų efektyvus ir greitas.

Kreipiantis į profesionalus, ginčai išsprendžiami greičiau ir paprasčiau.